Conceptontwikkeling
Een origineel plantenetiket of een onderscheidende verpakking helpt om de aandacht van de consument te trekken. Maar vorm en kleur alleen zijn niet genoeg. Een goed doordacht concept moet altijd aansluiten bij de waarden van jouw doelgroep, met als resultaat een onderscheidend product op de winkelvloer en een succesvolle verkoop.
"Je kunt overal een plantenetiket kopen. Maar voor een onderscheidend plantenetiket moet je bij Floramedia zijn."
Huub Custers, eigenaar van Custers Plants
HOE GAAN WE SAMENWERKEN?
Kick-off
Dit markeert het begin van een opdracht. We hebben de vereisten in kaart gebracht via een briefing en kunnen beginnen met het project.
Schetsfase
We presenteren een schetsvoorstel (mood board) met onze ruwe ontwerpen. Uiteraard krijg je de gelegenheid om feedback te geven en suggesties te doen.
Ontwerpfase
De gekozen richting wordt verder ontwikkeld, geperfectioneerd en toegepast op de gewenste merkuitingen.
Opmaakfase definitieve ontwerpen
Je ontvangt de definitieve ontwerpen en een document met een samenvatting van alle belangrijke elementen van jouw nieuwe concept.
Interesse?