Merkontwikkeling
In de huidige, sterk concurrerende en verzadigde markt is het niet langer voldoende om een goed product te hebben. Een relevant, geloofwaardig (product)merk maakt jouw product onderscheidend en voegt waarde toe. Floramedia helpt je bij het bepalen van strategische doelstellingen, waaronder merkidentiteit, positionering, en het ontwerp van alle merkuitingen.
"Wij werken al jaren succesvol samen met Floramedia. De creativiteit van het team is direct merkbaar. Ze kennen de sector en maken daardoor slimme keuzes. Ik had er dus alle vertrouwen in dat alles goed zou gaan."
Shirley Barendse, marketeer bij Ter Laak Orchids
HOE GAAN WE SAMENWERKEN?

Gezamenlijk een merkkader formuleren
Een onderscheidend merk begint met een sterke merkidentiteit. Het DNA van het merk moet worden gedefinieerd en verwoord. Het legt uit wie je bent, waarom je doet wat je doet en wat je voor anderen kunt betekenen.

Schetsfase
We brengen de concurrentie in kaart, gaan op zoek naar relevante trends en presenteren vervolgens twee moodboards (schetsvoorstellen), het logo en het merkverhaal.

Ontwerpfase
De gekozen richting wordt verder ontwikkeld, geperfectioneerd en toegepast op de gewenste merkuitingen.

Opmaakfase definitieve ontwerpen
Je ontvangt de definitieve ontwerpen en een brandbook met een samenvatting van alle belangrijke elementen van jouw nieuwe merk.
Interesse?