van Riel Siergrassen
De vraag
Van Riel benaderde ons met de vraag: is het tijd voor een volledig nieuw ontwerp van de labellijn, of volstaat een restyling?
Ons antwoord
We kozen voor een restyling: een frisse update die het vertrouwde Van Riel-gevoel in stand houdt, maar tegelijk helemaal past bij deze tijd. Zo blijft de uitstraling sterk, herkenbaar én onderscheidend – precies wat kwekers en tuincentra nodig hebben om op te vallen bij hun klanten.
Bij de restyling kozen we bewust voor een natuurlijker kleurenpalet – een stijl die de rust en verfijning van Van Riel’s grassen versterkt. De nieuwe kleurstelling zorgt voor een frisse uitstraling en laat de productfotografie nog beter tot zijn recht komen. De labels trekken nu meer de aandacht op het schap en sluiten visueel aan bij de wensen van de consument én de trends van de komende jaren.
Gemaakt door Floramedia creatie:
- Pay-off en conceptnaam
- Visuals
- Label ontwerp
- Beursstand ontwerp
Reactie van van Riel
"Floramedia creatie kan een een gevoel heel goed omzetten in beeld. In één woord: top!”
Patricia van Riel, Mede-eigenaresse bij van Riel Siergrassen
anderen bekeken ook
Interesse?
Je ervaart pas echt wat Floramedia voor je kan betekenen als je met ons in gesprek gaat. Wij luisteren naar wat je nodig hebt. Een enthousiast team werkt vervolgens aan het vertellen van je (merk)verhaal en het creëren van inspiratie en beleving, wat je verkoop stimuleert.