Merkontwikkeling
In de huidige, sterk concurrerende en verzadigde markt is het niet langer voldoende om een goed product te hebben. Een relevant, geloofwaardig (product)merk maakt jouw product onderscheidend en voegt waarde toe. Wij helpen je bij het bepalen van strategische doelstellingen, waaronder merkidentiteit, positionering, en het ontwerp van alle merkuitingen.
"Floramedia kent de sector en maakt daarom slimme keuzes. We werken al jaren succesvol samen."
Shirley Barendse, marketeer bij The Orchid Growers
HOE GAAN WE SAMENWERKEN?
Gezamenlijk een merkkader formuleren
Een onderscheidend merk begint met een sterke merkidentiteit. Het DNA van het merk moet worden gedefinieerd en verwoord. Het legt uit wie je bent, waarom je doet wat je doet en wat je voor anderen kunt betekenen.
Schetsfase
We brengen de concurrentie in kaart, gaan op zoek naar relevante trends en presenteren vervolgens twee moodboards (schetsvoorstellen), het logo en het merkverhaal.
Ontwerpfase
De gekozen richting wordt verder ontwikkeld, geperfectioneerd en toegepast op de gewenste merkuitingen.
Opmaakfase definitieve ontwerpen
Je ontvangt de definitieve ontwerpen en een brandbook met een samenvatting van alle belangrijke elementen van jouw nieuwe merk.
Bel of mail ons
Benieuwd welke creatieve concepten en strategieën onze merkontwikkelaars aan jouw ideeën kunnen toevoegen? Onze accountmanagers brengen je graag met hen in contact.