Veldwerk #1 Lida van Neerven: ,,Stilzitten is geen optie."
In dit nieuwsitem maakt u kennis met de serie ‘Veldwerk’. Een aantal ultra korte gesprekjes met één van onze klanten. Hoe vergaat het hen in deze lastige tijd, voor welke uitdagingen en misschien juist kansen staan zij? In deze eerste editie spreken we met Lida van Neerven van Kwekerij Neervenplant in Helenaveen.
Lida van Neerven van Kwekerij Neervenplant:
,,De wereld om ons heen is in één klap tot stilstand gekomen. De impact van de Corona crisis is enorm en toch is stilzitten voor ons geen optie. We kweken prachtige producten die misschien wel relevanter zijn dan ooit. Planten kunnen een bijdrage leveren aan het ‘kleine’ geluksgevoel van de mensen. Wij kwekers kunnen consumenten inspireren om hun eigen veilige thuis nog mooier te maken met onze planten. Daarom denk ik juist nu na over nieuwe inspirerende en duurzame label concepten. Zodat we straks klaar zijn voor een groene toekomst.”
Floramedia
In opdracht van kwekerij Neervenplant heeft Floramedia twee plantlabels ontworpen, voor de Cyperus papyrus en voor de Cyperus alternifolius. Deze labels zijn bedoeld voor de consument, daarom speelt lifestyle fotografie een belangrijke rol in het ontwerp. De fotografie is grotendeels op locatie geschoten en schetst een sfeervol beeld van de mogelijke toepassingen van deze planten. Momenteel zijn wij, in nauwe samenwerking met kwekerij Neervenplant, druk bezig met een derde label, voor weer zo’n fotogenieke schoonheid…
Wil je ook samen met ons aan de slag om straks weer klaar te zijn voor de toekomst? Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze Account Managers →
Deel dit artikel
Vond je dit interessant?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief en ontvang relevante informatie over trends in de groene sector, interessante praktijkverhalen en heel veel inspiratie!