Edelcactus
De vraag
Edelcactus vroeg ons om het concept “kindercactus” te ontwikkelen tot een commerciële verpakkingslijn die opvalt in de winkelschappen.
Ons antwoord
Mini cactussen zijn erg populair bij kinderen. Er is nauwelijks aandacht voor deze doelgroep in de retail, dus dit was de perfecte gelegenheid om een aantrekkelijk concept te ontwikkelen.
Het concept moedigt kinderen aan om hun liefde voor planten te ontdekken. De verpakking is gericht op kinderen tussen zes en twaalf jaar en bevat door kinderen geschreven verhalen en is gebaseerd op hun eigen ontwerpen.
Het resultaat is een opvallende collectie kleurrijke verpakkingen in een displaydoos. Een leuk en authentiek concept met een geweldig motief dat in verschillende landen is geïntroduceerd.
anderen bekeken ook
Interesse?
Je ervaart pas echt wat Floramedia voor je kan betekenen als je met ons in gesprek gaat. Wij luisteren naar wat je nodig hebt. Een enthousiast team werkt vervolgens aan het vertellen van je (merk)verhaal en het creëren van inspiratie en beleving, wat je verkoop stimuleert.