Vormgeving
De meeste beslissingen nemen mensen onbewust. Door kleur, logo, materialen, typografie en beelden op de juiste manier toe te passen, kun je de zintuigen prikkelen, de intuïtieve hotspot raken en verkoop genereren. In een retail landschap waar alles steeds meer op elkaar gaat lijken, is een onderscheidende visuele identiteit een must.
"Meer aandacht voor design verhoogt de winstgevendheid met 20%"
Bron: Effectiviteit van ontwerpstudie (TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam)
HOE GAAN WE SAMENWERKEN?
Kick-off
Dit markeert het begin van een opdracht. We hebben de vereisten in kaart gebracht via een briefing en kunnen beginnen met het project.
Schetsfase
We presenteren een schetsvoorstel (mood board) met onze ruwe ontwerpen. Uiteraard krijg je de gelegenheid om feedback te geven en suggesties te doen.
Ontwerpfase
De gekozen richting wordt verder ontwikkeld, geperfectioneerd en toegepast op de gewenste merkuitingen.
Opmaakfase definitieve ontwerpen
De uiteindelijke ontwerpen worden uitgewerkt tot een sterk en coherent eindproduct, klaar voor druk of publicatie.
Interesse?