Gebr. Seuren Kwekerij
De vraag
Rozenkwekerij Seuren was op zoek naar een krachtig ontwerp voor hun nieuwe concept 'Nordic Garden Beauty’s'. Het label moest duidelijk communiceren dat het om rozen gaat die bestand zijn tegen de koude hardheidszones van regio’s zoals Noorwegen en Estland.
Ons antwoord
Om de vorstbestendigheid van dit concept te onderstrepen, ontwikkelden we een krachtige serie visuals van bloeiende rozen in een besneeuwde tuin. De beelden brengen de consument naar een ijskoude, maar zonnige wintersfeer – verrassend en betoverend. Een visuele vertaling van de unieke producteigenschappen, die direct in het oog springt en blijft hangen.
Het label is voorzien van duidelijke indicaties van de hardheidszones, ondersteund door de krachtige tagline: ‘Cold Climate Hardy Roses’. Daarnaast worden ook de bloeitijden duidelijk gecommuniceerd. Dit zorgt ervoor dat de consument meteen begrijpt wat het product onderscheidt.
Dit ontwerp is genomineerd voor de Show Your Colours Award op de IPM, als het beste concept van de beurs.
Gemaakt door Floramedia creatie:
- Label ontwerp
- Beursstand ontwerp
- Promotiemateriaal
anderen bekeken ook
Interesse?
Je ervaart pas echt wat Floramedia voor je kan betekenen als je met ons in gesprek gaat. Wij luisteren naar wat je nodig hebt. Een enthousiast team werkt vervolgens aan het vertellen van je (merk)verhaal en het creëren van inspiratie en beleving, wat je verkoop stimuleert.