The Orchid Growers
De vraag
Creëer een sterk (product)merk voor The Orchid Growers. Niet alleen passend bij de ambitie en kernwaarden van het bedrijf, maar ook bij de huidige ontwikkelingen in de groene markt. Het overkoepelende begrip “emotie” vormde het uitgangspunt voor deze opdracht.
Ons antwoord
Wij hebben de “wereld van emoties” verbonden met het begrip Mimesis, een term die vooral in de kunst en filosofie wordt gebruikt en weerspiegeling betekent. Mimesis weerspiegelt de genegenheid die we tonen als we deze bloem aan iemand geven en het gevoel van verbondenheid dat we voelen als we de bloem als geschenk ontvangen.
Van concept, naam en vormgeving tot verpakkingsontwerp: Floramedia is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de uitstraling van het merk Mimesis.
Reactie van The Orchid Growers
"Wij leveren aan bloemisten, tuincentra en retailers in Europa. Onze klanten vinden Mimesis een stijlvol merk met een uniek verhaal. We bouwen nu voort op het fundament dat door Floramedia is gelegd om de marketingstrategie verder te ontwikkelen.”
Shirley Barendse, marketeer bij The Orchid Growers
anderen bekeken ook
Interesse?
Je ervaart pas echt wat Floramedia voor je kan betekenen als je met ons in gesprek gaat. Wij luisteren naar wat je nodig hebt. Een enthousiast team werkt vervolgens aan het vertellen van je (merk)verhaal en het creëren van inspiratie en beleving, wat je verkoop stimuleert.